Sunday, July 20, 2008

ku perlukanMU~~

betapa manusia itu lemah tnpa KHALIQNYA~~..
aku slalu mgharapkan sokongan drmu teman..
yg akan mnjadi tulang belakang pd stiap perbuatanku..
yg akan sntiasa di sisi ini ketika aku dlm usaha mncari cintaNya...
kerana engkaulah inspirasiku..
yg mmbuka mataku dgn izin Allah untuk mnjadi seorang MUSLIMAH~~
namun mgpa setelah kau berikan aku jalan,
engkau tinggalkan aku terkapai-kapai di jalan yang asing buatku itu..
tnpa sokonganmu aku tkut hatiku akan goyah semula..
mengapa kau tidak memahaminya teman..
aku tidak setabah sumaiyah~
tidak sekuat Khadijah
oleh itu bantulah aku mncari cintaNYA~~
janganlah engkau melemahkan smgt ku semula..
WAHAI TEMAN~~~
benarlah kita tidak boleh bersandar kepada manusia untuk memohon bantuan kerana sebaik-baik pertolongan adalah dariNYA~~
tuhan yang menciptamu wahai akhwat sejati~~

No comments: